Just Magnolia week 43

Diese Woche gibt es bei Just Magnolia einen Sketch von JayJay.
Ich finde ihn sehr schön und hatte sofort eine Idee.
---
This week at Just Magnolia there is a sketch by JayJay.
I like it very much and had an idea.



Mir ist so sehr nach Frühling, daß ich diese kleine Tilda im Hasenkostüm herausgekramt habe.
Ich habe sie mit Aquarellstiften coloriert, im Moment bin ich wirklich wieder total versessen darauf.
Für den Hintergrund habe ich auf der rechten Seite SU! Papier genommen und auf der linken Seite den braunen Cardstock mit Vanilla Cupcake und den Punkten von Papertrey Ink gestempelt.
Schaut euch auch mal die Blüte an, sie ist von Prima und ich finde sie total klasse.
---
I feel so much like spring that I took off this Tilda in her rabbit costume from my stash. I colored her with watercolors, at the moment I feel so addicted to this coloring.
For the right background I took SU! paper, for the left side I used brown cardstock and stamped Papertrey Ink dots with Vanilla Cupcake on it.
Look at the flower, it´s by Prima and I love it.



Der Kreis und der Spruch ist von Cleardollar Stamp. Das Set heißt "You´re so sweet" und hat verschiedene Jahreszeiten.
---
The circle and the saying is by cleardollar Stamp. The set is called "You´re so sweet" and has different saying althrough the year.



Die Eier habe ich mit Sticky Toffee gestempelt und das Band mit meinem Blender verrieben, das ergibt eine sehr schöne braune Farbe.
---
The eggs I stamped with Sticky Toffee. I blended the wrapping to achieve a nice brown colour.



Hier noch einmal die Tilda.
---
Here is the Tilda again.




Supply:
Stamps: Magnolia, Cleardollar Stamp, Papertrey Ink
Ink: Jet Black Archival, Sticky Toffee, Vanilla Cupcake by Elzybells
Paper: SU!, Elzybells
Embellishments: Prima Marketing, wrapping from my stash

Kommentare:

  1. Süss, die habe ich mir gerade bestellt. Klasse gestaltet.
    LG Renate

    AntwortenLöschen
  2. Die ist ja süß geworden!!! =) Und du fängst ja auch schon fleissig mit der Osterkartenproduktion an! ;)
    LG
    Martina

    AntwortenLöschen
  3. Love the eggs in the corner, what a great idea...

    AntwortenLöschen
  4. Lovely card loving the browns ,the Eggs are so sweet!

    AntwortenLöschen
  5. Oh doesn't Tilda look sweet. I love the colours and the flower is gorgeous
    Lisa ;)

    AntwortenLöschen
  6. Wonderful card, the image is so sweet. Thanks for joining us at JM this week x

    AntwortenLöschen
  7. Very cute card! Love the Tilda image & your coloring is great :)

    AntwortenLöschen
  8. Awwww love what you did with the sketch, the eggs are so cute - good luck in the challenge XXX

    AntwortenLöschen